onsdag 11 februari 2009

fårfest


Snart blir det dags för fårfest. Jag jobbar framåt med karda, spinna och förpacka. Hoppas kommer mer folk som vill ha ullsängkläder och upptäckar man alla fördelar av ull.
Jag såg förra söndag den sista avsnitt av kalla fakta om dun. Titta på www.tv4.se/1.830238/2009/01/29/levande_dun
och du kan se vad de skriver. Så hemskt att det finns i världen!
Men... vi ska försöka att förändra. Vi kan inte göra det utan hjälp, vi måste hitta människor som vill köpa våra sängkläder.
Vi försöker hos flera stora företag och butiker. Hoppas vill de prova våra fina sängkläder och blir det en etta på hitlistan:-))
Allvarligt talat, vi hoppas att det blir jättebra

4 kommentarer:

Tvärslå sa...

Åhh jag hade ju velat dit men det verkar som om det kör ihop sej så jag inte kan.
Hoppas det går bra för er.

Liesbeth sa...

oj, vad synd du inte kan komma!
hoppas en annan gång... men tack i alla fall! :)

Astrid sa...

Åh, vad fina garnerna är!!Jag kommer att visa dem på min blog sen, men vill vänta lite. Min dotter fyller år snart och jag kanske ska ge henne någon härva i present. Riktigt lyxig present!!
Jag vet inte om jag vill färga det.
Det är ju så fint som det är!
Måste bestämma mig :)
Hälsningar Astrid

Liesbeth sa...

Tack!!! :-)