fredag 8 augusti 2008

lite av varje


Jag kardade en hel del ull hoppas säljer jag en massa. September har vi 2x en symässe, i Borlänge och Arvika.

I september har vi planerat att gå till Holland också. Min syster har sitt bröllop och jag vill gärna gratulera paret. Vi tänkte att ge brudparet en härlig bäddmadrass från Woolmaxx. Det har de inte såvitt jag vet och det sover så underbart! Även i somras sover det bättre är min erfarenhet. Jag har en Texelana med ull på utsidan, helt fantastisk! Jag vet att min syster är en lite skeptisk emot ull därfor bestämmer vi för Woolmaxx.

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Det finns många som är skeptiska mot ullens alla goda egenskaper.
När din syster väl provat kommer hon nog att älska den :)

Säljer ni ullen som den är ?

Liesbeth sa...

Ja, de kommer från vår butik.
Jag hoppas att min syster kommer att älska, och jag tror att det är oundviklig! :-)